Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.  Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Komt je bestelling met een gebrek binnen? Meld dit dan direct (binnen 48 uur) per mail via info@marody.nl. Voeg bij de mail een foto toe van het beschadigde artikel.

Op onze producten, zowel sieraden als accessoires, zit een garantie van 30 dagen. Marody adviseert om sieraden buiten bereik van vloeistof te houden. Dit om verkleuring te voorkomen. Verkleuring kan ook ontstaan door een verhoogde zuurgraad van de huid. Marody adviseert zorgvuldig om te gaan met de sieraden om er zo lang mogelijk plezier van te hebben.

Wij bieden geen garantie op:

  • artikelen in de sale 
  • sieraden van het materiaal metaal

Is je artikel binnen de garantie beschadigd? Meld dit dan per mail via info@marody.nl. Voeg bij de mail een foto toe van het beschadigde artikel.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@marody.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2021 Marody | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel